mohd's FotoPage

By: mohd badlyshah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-May-2007 22:06 Email | Share | Bookmark
DATARAN KUALA LUMPUR DAN TREN STAR

 
 
 
 
 
 
 
 
 

DATARAN MERDEKA
Quote:
apa khabar semua,masa pulang...dari batu caves...
aku terus singgah ke dataran merdeka...ambil gambar sana pulak...
hihihihihihihihi....bodohkan.....letih-letih bejalan kat batu caves terus singgah...ihhihihi.
aku suka ambil gambar....tapi tak terer macam moqh....
apabila sampai disana...aku rasa syok gila.......sebab tempat dia memang lah cantik gila...
memang betul dataran merdeka asat negara..hihihihi...
lepas tu pulak aku terus pi ke lrt star nak pulanglah....aku nampak org meniaga kat tepi jalan tu,menjerit "bang mai beli buah" kesian betul diorang ni..
nak cari rezeki halal....sanggup buat apa pun.ish3....bagus2...
jangan mencuri dan tipu org sudah.......




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net