mohd's FotoPage

By: mohd badlyshah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [17]  18  19  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 9-May-2007 00:11 Email | Share | | Bookmark
masyarakat

kasih
kerja
makan
View all 10 photos...

















Thursday, 3-May-2007 21:48 Email | Share | | Bookmark
KLCC DAN MAMAK PERNIAGA KECIL

 
 
 
View all 6 photos...
klcc

Quote:
ni gambar klcc khas aku tunjuk kat korang.klcc pernah dulu dinobatkan bangunan tertiggi di dunia..banggakan.tapi tak boleh nak buat ape.kita kalah..semakin hari,semakin banyak bangunan pencakar langit kat negara lain.....hihihihihih....tapi bangunan klcc juga aku bangga.sebab dia duduk kat malaysia..tempat lahir aku.apa macam dgn korang pulak..renungkan...50 tahun dulu dan sekarang....




Thursday, 3-May-2007 17:19 Email | Share | | Bookmark
bangunan KTM

 
 
 
View all 7 photos...




Thursday, 3-May-2007 16:26 Email | Share | | Bookmark
MASJID

 
 
 



Wednesday, 2-May-2007 22:06 Email | Share | | Bookmark
DATARAN KUALA LUMPUR DAN TREN STAR

 
 
 
View all 9 photos...

DATARAN MERDEKA
Quote:
apa khabar semua,masa pulang...dari batu caves...
aku terus singgah ke dataran merdeka...ambil gambar sana pulak...
hihihihihihihihi....bodohkan.....letih-letih bejalan kat batu caves terus singgah...ihhihihi.
aku suka ambil gambar....tapi tak terer macam moqh....
apabila sampai disana...aku rasa syok gila.......sebab tempat dia memang lah cantik gila...
memang betul dataran merdeka asat negara..hihihihi...
lepas tu pulak aku terus pi ke lrt star nak pulanglah....aku nampak org meniaga kat tepi jalan tu,menjerit "bang mai beli buah" kesian betul diorang ni..
nak cari rezeki halal....sanggup buat apa pun.ish3....bagus2...
jangan mencuri dan tipu org sudah.......




[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [17]  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net